Samlet vurdering og handleplan
Sammenfatning af resultater | Handleplan | Tidsplan |
Skolens profil | I kommende evalueringsperiode sættes fokus på den konkrete udmøntning af skolens holdningsgrundlag
|
Løbende med konklusion i skoleåret 2018-2019 |
Undervisningens mål, tilrettelæggelse og gennemførelse | Skolen har i skoleåret 2015-2016 påbegyndt et internt efteruddannelsesforløb med fokus på målstyret undervisning (Systemisk Consult)
I skoleåret 2016-2017 påbegyndes et arbejde med større systematisering af årsplanerne med henblik på større sikring af målopfyldelse og vidensdeling.
|
Løbende med konklusion i skoleåret 2018-2019 |
Elevens faglige standpunkt og generelle udnytte af undervisningen | Fokus på skole-hjemsamtalernes struktur.
Implementering af nye evalueringsformer.
|
Skoleårene 2016/17 og 2017/18 |
Elevens alsidige udvikling | Fokus på klasse/elevtrivsel.
Uddannelse af AKT-vejledere |
Skoleårene 2016/17 og 2017/18
Skoleåret 2016/17
|
Frihed og folkestyre | Der arbejdes hen imod større inddragelse af elevrådene.
|
Skoleåret 2016/17 |
Specialundervisning | Fokusområde: Handleplaner og højere grad af implementering af understøttende teknologi for dyslektiske elever.
|
Skoleåret 2016/17 |
Elevernes videre forløb i uddannelsessystemet | Fortsat fokus på samarbejde med UU.
Fokus på uddannelsesparathedsvurderingerne. |
Skoleåret 2016/17 |
Skolelederens kvalitetssikring | Højere grad af overværelse af undervisning.
Forbedrede årsplaner |
Skoleåret 2016-2017
3-årigt forløb med konklusion i 2018/19 |